• Cercar fotos a Listadotren.es:

Secció: Material motor, Cerques

 

Resultats trobats per a la teva cerca: "DR"

 

• Actualment hi ha 4407 fotos amb el teu criteri de cerca.

• Es mostren 10 fotografies a cada pàgina.

• Es mostra la pàgina 325 de 441.

 
-

CPTM Serie 2144

Autor: Kayque • Descripció: Estação Utinga, Sto André, SP
- Veure fotografia

-

Apolo 2455 (Costa Rica)

Autor: Daniel Ramirez • Descripció: Apolo 2455 de INCOFER con el Frente recién reformado. En la Estación del Ferrocarril al Atlántico en San José, Costa Rica.
- Veure fotografia

-

Apolo 2416 (Costa Rica)

Autor: Daniel Ramirez • Descripció: Apolo 2416 del INCOFER, con el Frente recién reformado, en la Estación del Ferrocarril al Atlántico (Costa Rica).
- Veure fotografia

-

250.029-6 (Mora, 2019)

Autor: Sasplugas • Descripció: Después de 5 años de trabajos de los voluntarios, se pone en marcha el 14-8-19.
- Veure fotografia

-

310-049-2 (Madrid, 2018)

Autor: Jesús María Andrés • Descripció: 310-049-2, en Ciudad de los Ángeles - Villaverde, 6-7-2018
- Veure fotografia

-

311-159-8 (Madrid, 2019)

Autor: Jesús María Andrés • Descripció: 311-159-8, en Ciudad de los Ángeles - Villaverde Alto, 26-6-2019
- Veure fotografia

-

Apolo 2461 (Costa Rica)

Autor: Daniel Ramirez • Descripció: Apolo 2461 del INCOFER con el Frente recién reformado. En los talleres de la Estación del Ferrocarril al Pacífico, en San José, Costa Rica.
- Veure fotografia

-

Apolo 2459 (Costa Rica)

Autor: Daniel Ramirez • Descripció: Apolo 2459 del INCOFER en la Estación de Trenes de Alajuela, Costa Rica.
- Veure fotografia

-

MD Madrid Chamartin-Jaén

Autor: Juan Antonio Rojas Salamanca • Descripció: Unidad 449-006 estacionado en Madrid Chamartin dispuesto a cubrir el servicio de Media Distancia n°18032 Madrid-Jaén pasando por Chamartin, Atocha Cercanías, Aranjuez, Villasequilla, Villacañas, Alcázar de San Juan, Manzanares, Cinco Casas, Manzanares, Valdepeñas, Santa Cruz de Mudela, Almuradiel-Viso del Marques, Vilches, Linares-Baeza, Mengibar-Artichuela y Jaén. Viernes, 6 de septiembre de 2019.
- Veure fotografia

-

Regional Madrid-Valencia

Autor: Juan Antonio Rojas Salamanca • Descripció: Automotor 592-224 aun con los motores apagados a la espera a que venga el maquinista a encenderlo estacionado en Madrid Atocha Cercanías dispuesto a cubrir el servicio Regional n°18164 Madrid Atocha Cercanías, Cuenca y Valencia Nord. Domingo, 8 de septiembre de 2019.
- Veure fotografia

 • Pujar