Secció: Material motor, Cerques
Resultats trobats per a la teva cerca: "Sin"
• Actualment hi ha 945 fotos amb el teu criteri de cerca.
• Es mostren 10 fotografies a cada pàgina.
• Es mostra la pàgina 31 de 95.

011-034-6 (Jimena, 2013)
• Autor: Cs269 • Descripció: Dresina 011-034-6 en Jimena de la Frontera, 24 de marzo de 2013. Veure fotografia

020-183-0 (Pinto, 2013)
• Autor: Cs269 • Descripció: Dresina 020-183-0 en Pinto, 11/07/2013. Veure fotografia

000-804-5 (Chamartín, 2013)
• Autor: Cs269 • Descripció: Dresina 000-804-5 maniobrando en Madrid Chamartín, 17/06/2013. Veure fotografia

avrilmatas
• Autor: Oscar Lopez (Powell) • Descripció: La primera vez que el Avril salio a tomar el sol, aun sin logos. 20/08/13. Veure fotografia

000-458-0 (Montcada, 2011)
• Autor: Eduardo Lorenzo • Descripció: Dresina Cometi. Montcada-Bifurcació, 18/06/2011. Veure fotografia

021-015-3 (Montcada, 2011)
• Autor: Eduardo Lorenzo • Descripció: Dresina 021-015-3.
Montcada-Bifurcació, 18/06/2011. Veure fotografia

000-932-4 (Reinosa, 2006)
• Autor: Eduardo Lorenzo • Descripció: Dresina VEL 400-3 de Talleres Alegría. Reinosa 31/07/2006 Veure fotografia

51 LOK 2904 (Portbou, 1988), 1ª
• Autor: Luis Rentero Corral • Descripció: COMSA. La locomotora V 200 039 (luego 220 039) fue construida por Krauss Maffei en 1956 para la alemana DB. El 1 de agosto de 1984 fue dada de baja y vendida el 22 de octubre del mismo año a la empresa de mantenimiento de vías italiana Cosfer. En 1988 fue de nuevo vendida a COMSA, que la quería destinar a los trabajos de construcción de la línea de alta velocidad de Madrid a Sevilla. Durante mucho tiempo esta locomotora estuvo apartada en esta vía de Portbou, sin bogies. Posteriormente, ya con un par de bogies de una de las antiguas locomotoras de la serie 340 de RENFE, COMSA la puso en servicio con el número 51 LOK 2904 (UIC 93 71 13-12 201-7).
Portbou 08.12.1988 Veure fotografia

51 LOK 2904 (Portbou, 1988), 2ª
• Autor: Luis Rentero Corral • Descripció: COMSA. La locomotora V 200 039 (luego 220 039) fue construida por Krauss Maffei en 1956 para la alemana DB. El 1 de agosto de 1984 fue dada de baja y vendida el 22 de octubre del mismo año a la empresa de mantenimiento de vías italiana Cosfer. En 1988 fue de nuevo vendida a COMSA, que la quería destinar a los trabajos de construcción de la línea de alta velocidad de Madrid a Sevilla. Durante mucho tiempo esta locomotora estuvo apartada en esta vía de Portbou, sin bogies. Posteriormente, ya con un par de bogies de una de las antiguas locomotoras de la serie 340 de RENFE, COMSA la puso en servicio con el número 51 LOK 2904 (UIC 93 71 13-12 201-7).
Portbou 08.12.1988 Veure fotografia

51 LOK 2904 (Portbou, 1988), 3ª
• Autor: Luis Rentero Corral • Descripció: COMSA. La locomotora V 200 039 (luego 220 039) fue construida por Krauss Maffei en 1956 para la alemana DB. El 1 de agosto de 1984 fue dada de baja y vendida el 22 de octubre del mismo año a la empresa de mantenimiento de vías italiana Cosfer. En 1988 fue de nuevo vendida a COMSA, que la quería destinar a los trabajos de construcción de la línea de alta velocidad de Madrid a Sevilla. Durante mucho tiempo esta locomotora estuvo apartada en esta vía de Portbou, sin bogies. Posteriormente, ya con un par de bogies de una de las antiguas locomotoras de la serie 340 de RENFE, COMSA la puso en servicio con el número 51 LOK 2904 (UIC 93 71 13-12 201-7).
Portbou 08.12.1988 Veure fotografia
• Pujar